Wednesday, May 04, 2016

ESP DAN OSTEMATRIX

Barang dah sampai, memang mudah pakai hujung Jari je...
Order --> bayar --> barang sampai
Ada customer order ESP Dan Ostematrix.

Apa benda ESP ni?



ESP - Energising Soy Protein isolate powder. ESP ni adalah protein dari jenama shaklee. Ye, memang ada protein jenama lain di pasaran.

Shaklee ESP:
- Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
- Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.

- Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.

- Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan dibawah satu program yang digelar Identity Preservation Program(IPP), dimana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

OSTEMATRIX
Anda selalu ada masalah keletihan, sakit-sakit badan,lenguh-lenguh,kejang, sakit gigi dan seangkatan dengannya? Haa..Ada berita baik untuk anda,sekarang ada penyelesaiannya.


- Ostematrix gabungan calcium magnesium yang lengkap dengan vitamin D.
- Ostematrix membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia mengandungi magnesium,vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Tablet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


0 comments:

Post a Comment

  • Disclaimer #1

    Sebarang penulisan di blog ini adalah perkongsian peribadi, dan tiada kaitan dengan mana-mana pihak sama ada masih hidup mahupun telah meninggal dunia. Anda dilarang untuk mencetak, atau salin sebarang penulisan di blog ini, sekiranya bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.

    Disclaimer #2

    Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsikan di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, dan mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
  • Followers

  • Contact Form

    Name

    Email *

    Message *

  • Jumlah Pelawat